MEDLEMSVILKÅR FOR CLUB GYMGROSSISTEN

1. Parter

Disse medlemsvilkårene ("Medlemsvilkårene") gjelder for deg som er eller blir medlem av Club Gymgrossisten ("Kundklubben"), en kundeklubb levert av Health and Sports Nutrition Group HSNG AB, org.nr. 556564-4258 med adresse Svetsarvägen 15, 171 41 Solna ("Gymgrossisten"). Ved å registrere deg som medlem av kundeklubben godtar du disse vilkårene og betingelsene for medlemskap.

2. Medlemskap

Medlemskap i kundeklubben er gratis. Søknad om medlemskap i kundeklubben kan gjøres på www.gymgrossisten.com ("Nettstedet"). I applikasjonen må du oppgi for- og etternavn, mobiltelefonnummer og e-post, noe du gjør på nettsiden vår.

For å bli medlem av kundeklubben må du være atten (18) år og være bosatt i Norge. Kun privatpersoner kan søke om medlemskap i Kundeklubben. Medlemskapet er personlig og kan ikke overføres. Medlemskapet kan ikke brukes til forretningsformål, og du har kun rett til ett (1) medlemskap.

3. Club Gymgrossisten

Som medlem får du poeng på alle kjøp du gjør på Nettsiden. Ved å samle poeng kan du blant annet få tilgang til klubbtilbud, fortrinnsrett til salg og nyheter, doble poeng ved kjøp under utvalgte kampanjer, bonussjekker, personlige tilbud, bursdagstilbud, doble poeng ved kjøp av Gymgrossistens egne merkevarer, medlemsgaver og eventinvitasjoner. Når du blir medlem av Kundeklubben, vil du også motta fem hundre (500) startpoeng i gave.

Ved å bli medlem av kundeklubben får du også tilgang til flere funksjoner på nettstedet, inkludert muligheten til å se bestillingshistorikken din og spore bestillingene dine, lage dine egne ønskelister, gjennomgå kjøpte produkter og se dine tidligere anmeldelser, opprette returer og ta del av annen informasjon knyttet til medlemskapet ditt. Som medlem identifiserer du deg via din e-postadresse i kombinasjon med passordet du velger ved registrering.

4. Medlemsnivåer og fordelsstige

Det er fire (4) medlemsnivåer i kundeklubben:  

  • Rookie: 0 – 1249 poeng
  • Pro: 1250 – 2499 poeng 
  • Master: 2500 – 4999 poeng 
  • Legend: 5000+ poeng

Medlemsnivået er basert på dine totale poeng de siste tolv (12) månedene. Poeng for ditt siste kjøp vil være synlige på kontoen din dagen etter at du har gjennomført kjøpet. Hvis du returnerer eller kansellerer bestillingen din, vil poengene bli trukket fra kontoen din. 

Når du har oppnådd de nødvendige poengene for hvert medlemsnivå, vil du bli oppgradert og opprettholde ditt nye medlemsnivå i tolv (12) måneder. Deretter er det dine totale poeng de siste tolv (12) månedene som danner grunnlaget for neste medlemsnivå. Siden medlemsnivået er basert på rullerende tolv (12) måneder, kan oppgraderinger og nedgraderinger skje fortløpende i løpet av året basert på dine kjøp på nettstedet og aktivitet i kundeklubben. Jo flere poeng du samler i løpet av et år, jo høyere medlemsnivå og jo mer eksklusive tilbud vil du ha muligheten til å benytte deg av. 

Les mer om de ulike medlemsnivåene og fordelsstigen nedenfor

4.1. Fordelsstigen

Avhengig av ditt medlemsnivå vil du ha tilgang til ulike fordeler og tilbud i kundeklubben. Jo høyere medlemsnivå du har, jo flere og bedre tilbud får du. Som medlem får du ett (1) bonuspoeng per hel krone du bruker (én (1) krone = ett (1) bonuspoeng) når du handler på Gymgrossistens nettsider. Kjøp av gavekort, fraktgebyrer og kjøp betalt med bonussjekker gir ikke bonuspoeng. Hvis du bruker en rabattkode, vil du motta bonuspoeng på beløpet du betaler. Vi har utviklet følgende fordelsstige som gjelder for deg som er eller blir medlem av Kundeklubben, vennligst klikk på pluss-tegnet.

Fordelsstigen

Fordeler

0-1249 p

Rookie

1250-2499 p

Pro

2500-4999 p

Master

5000+ p

Legend

Startpoeng og poeng på alle kjøp

Når du blir medlem, tilbyr vi 500 startpoeng. Som medlem av kundeklubben samler du deretter bonuspoeng på alle dine kjøp på Nettsiden (1 krone brukt = 1 bonuspoeng).

X

X

X

X

Klubbtilbud

Hver måned har vi eksklusive klubbtilbud kun for våre medlemmer.

X

X

X

X

Forhåndstilgang til salg og nyheter

Som medlem i Kundeklubben får du informasjon om salg og nylanseringer først, slik at du har sjansen til å gjøre de aller beste kuppene.

X

X

X

X

Doble poeng på kjøp under utvalgte kampanjer

Samle doble bonuspoeng på kjøpene dine under utvalgte kampanjer, for eksempel under klubbdagene våre.

X

X

X

X

Bonussjekker

For hver 1250 bonuspoeng du samler vil du motta en bonussjekk på 25 NOK.

X

X

X

Personlige tilbud

Eksklusive tilbud som er bare for deg. Jo høyere medlemsnivå, jo flere tilbud vil du motta.

X

X

X

Bursdagstilbud

Når du når Master- og Legend-nivåene, vil du bli feiret på bursdagen din med et spesialtilbud. Husk å legge igjen e-postadressen din slik at du ikke går glipp av den!

X

X

Doble poeng ved kjøp av Gymgrossistens egne merkevarer         

Når du når Master og Legend nivå får du alltid doble poeng når du kjøper våre egne merker Star Nutrition, Chained Nutrition, Goodlife, Vitaprana, Proteinfabrikken, Smartsupps, Star Nutrition Gear, Chained Nutrition Gear og Gymgrossisten Gear.

X

X

Medlemsgave

Når du når legenden på høyeste klubbnivå, er det selvfølgelig noe å feire med en spesiell medlemsgave!           

X

Invitasjoner til arrangementer

Eksklusive og inspirerende invitasjoner til arrangementer er kun forbeholdt våre legender.

X


4.2. Spesielt om bonuspoeng og bonussjekker

Bonuspoeng utbetales i form av bonussjekker etter at du har nådd medlemsnivået "Pro" eller høyere. Bonuspoengene du har samlet i løpet av de siste tolv (12) månedene vil bli brukt som grunnlag for bonussjekker. Når du har oppnådd tusen to hundre og femti (1250) bonuspoeng, vil du bli tildelt en bonussjekk på tjuefem (25) kroner, hvoretter du vil motta en bonussjekk verdt tjuefem (25) for hver ekstra tusen to hundre og femti (1250) bonuspoeng du tjener. Bonussjekken kan brukes som rabatt for kjøp på nettstedet. En bonussjekk kan ikke løses inn i kontanter helt eller delvis. Hvis du har brukt en bonussjekk til å kjøpe et produkt som du velger å returnere, vil du ikke motta refusjon av bonussjekkbeløpet, da det teller som en rabatt. Hver bonussjekk som utstedes har en gyldighetsperiode på seks (6) måneder fra utstedelsesdatoen og vil bli presentert i kassen og under "Min profil". 

Når bonuspoengene dine utløper, vil refusjonen din også utløpe. I sammendraget under "Min profil" kan du også se når bonuspoengene dine utløper. Femten (15) dager før bonuspoengene dine utløper, vil du også motta en påminnelse på e-post om dette. Du kan holde deg oppdatert på hvor mange bonuspoeng du har under "Min profil" og "Bonus og klubbtilbud" i innlogget modus på nettstedet. 

5. Øvrige funksjoner

I tillegg til fordelene vi tilbyr deg som medlem av kundeklubben, tilbyr vi også andre funksjoner når du er logget inn på nettstedet, inkludert muligheten til å se bestillingshistorikken din og spore bestillingene dine, lage dine egne ønskelister, gjennomgå kjøpte produkter og se dine tidligere anmeldelser, opprette returer og ta del av annen informasjon knyttet til medlemskapet ditt. Nedenfor finner du visse vilkår og betingelser for hvordan disse funksjonene må og kan brukes av deg som medlem av kundeklubben.

5.1. Anmeldelser og tilhørende retningslinjer

Etter at du har foretatt et kjøp på nettstedet, kan du som medlem av kundeklubben vurdere produktet du har kjøpt. Du vil også motta en e-post hvor du vil få muligheten til å se gjennom produktene i bestillingen din. Anmeldelser med flest likes vil bli fremhevet på siden for produktet og kommunisert som en "Kåret til toppanmeldelse". 

Anmeldelser er der for å hjelpe alle besøkende med å søke informasjon om produktene våre. Vi er spesielt takknemlige for at du som medlem av kundeklubben ønsker å bidra til å gi en mer detaljert og selverfaren informasjon om våre produkter. Nedenfor finner du veiledningen og retningslinjene for anmeldelser:

Hva bør anmeldelsen min inneholde?

  • Det er greit å basere teksten din på personlig erfaring med produktet.
  • Det kan være ekstra tydelig å fremheve fordeler og ulemper direkte i skjemaet.
  • Du gjengir helhetsinntrykket ditt av produktet med en stjernerangering på 1 – 5.
  • Det er ikke et krav at anmeldelsen din inneholder tekst, men jo flere detaljer, jo bedre hjelp og informasjon. Vær gjerne detaljert og grundig.
  • Etter at du har skrevet teksten, kan du, hvis du ønsker det, skrive inn en tittel på anmeldelsen som oppsummerer anmeldelsen din.
  • Det er også mulig å supplere anmeldelsen din med ditt eget produktbilde eller et bilde av produktet som er i bruk.
  • En produktomtale gjøres først og fremst gjennom en vurdering av selve produktet, og derfor er en vurdering av bedriften eller produktets produsent generelt eller kommentarer om lagerstatus eller leveringstid normalt ikke gjenstand for en produktomtale, men kan med fordel inngå i for eksempel kundeservice.

Retningslinjer for anmeldelser

Vi publiserer både positive og negative anmeldelser om produktene som er tilgjengelige for kjøp på nettstedet. Men det er et par ting du som anmelder må huske på.

  • Du kan bare skrive en anmeldelse hvis du har brukt produktet.
  • Vi tillater ikke anmeldelser som etter vår mening er støtende, har til hensikt å fremme andres virksomhet, involverer villedende eller upassende markedsføring, kan utgjøre brudd på opphavsretten, kriminell aktivitet eller lignende.
  • Du har ikke lov til å skrive en anmeldelse hvis du er sponset av Gymgrossisten.
  • Ikke lag en anmeldelse eller skriv en anmeldelse i andres navn.
  • Husk å ikke skrive om produkter på en måte som antyder at et produkt har en medikamentlignende effekt eller lignende.
  • Ta vare på dokumentasjon som viser at du har kjøpt et produkt, da vi kan be deg om å bekrefte anmeldelsen din.
  • Vi forbeholder oss retten til ikke å legge ut og fjerne anmeldelser som bryter loven, våre retningslinjer for å skrive anmeldelser eller på annen måte er uetiske.
  • Anmeldelser publiseres offentlig på nettstedet vårt og kan også brukes i for eksempel markedsføringsmateriell.

Hvis du oppdager at det er publisert ting som bryter med våre retningslinjer eller hvis du har spørsmål, kan du kontakte oss via vår kontaktinformasjon.

6. Forbehold og ansvarsbegrensninger

Gymgrossisten kan fra tid til annen tilby målrettede kampanjer utelukkende til fordel for medlemmer av kundeklubben på nettstedet som kan ha gunstigere vilkår enn det som er angitt i de generelle vilkårene, for eksempel om betaling eller utvidet angrerett. Disse gunstigere vilkårene gjelder så lenge kampanjen er aktiv og for de spesifikke produktene spesifisert av Gymgrossisten i forbindelse med kampanjen. Gymgrossisten forbeholder seg retten til å trekke tilbake eller justere slike kampanjer når som helst. Ved avslutning eller tilbaketrekking av en kampanje gjelder de generelle vilkårene og betingelsene uten endringer. Tilbud på spesifikke produkter rettet mot medlemmer av kundeklubben er gyldige så lenge lageret rekker.

Gymgrossisten er ikke ansvarlig for tap eller skader som skyldes tekniske feil, reduserte funksjoner eller andre lignende feil knyttet til kundeklubben. Gymgrossisten forbeholder seg retten til midlertidig eller permanent å suspendere et medlem fra kundeklubben i tilfeller der Gymgrossisten etter eget skjønn anser at medlemmet er i konflikt og har brutt medlemsvilkårene.

7. Behandling av personopplysninger

I forbindelse med ditt medlemskap i Kundeklubben vil vi behandle dine personopplysninger i form av blant annet kontaktinformasjon (e-postadresse, telefonnummer og adresse), kjøpshistorikk, aktivitet og brukeratferd på Nettstedet, samt informasjon som du selv oppgir på Nettstedet (f.eks. anmeldelser). Behandlingen skjer i den tiden du har et nåværende medlemskap i kundeklubben.

Behandlingen av disse opplysningene er nødvendig for at vi skal kunne tilby deg vår kundeklubb og fordelene knyttet til den, det vil si en personlig opplevelse av kundeklubben, med unike rabatter, fordeler og tilbud for deg som medlem. Ulike medlemmer kan med andre ord motta ulike tilbud, rabatter og kommunikasjon, og vi kommuniserer med deg som medlem via e-post og sms. Vi baserer behandlingen på vår oppfyllelse av disse medlemsvilkårene, som du aksepterer når du oppretter en konto på nettstedet og blir medlem av kundeklubben. 

For at du skal kunne motta relevante tilbud via målrettet markedsføring fra oss, vil vi også utføre profilering og analyse basert på blant annet personopplysningene du gir oss og din kjøpsatferd på nettstedet vårt.

Du kan selv logge inn på Mine sider og oppdatere kontaktinformasjonen din eller endre samtykkevalgene dine. Du kan også kontakte vår kundeservice for å endre disse valgene. Du er ansvarlig for at personopplysningene du gir oss er korrekte, og for å oppdatere dem etter behov.

For mer informasjon om vår håndtering av personopplysninger, vennligst les Gymgrossistens personvernerklæring.

8. Endringer i vilkårene og betingelsene

Disse vilkårene og betingelsene gjelder når du er medlem av kundeklubben. Gymgrossisten forbeholder seg retten til når som helst å gjøre endringer i disse medlemsvilkårene. Eventuelle endringer i disse medlemsvilkårene vil bli lagt ut på nettstedet. Endringer vil gjelde fra det tidspunktet du har akseptert de oppdaterte medlemsvilkårene (i forbindelse med ditt besøk på nettstedet), eller tretti (30) dager etter at Gymgrossisten har informert deg om endringene. Gymgrossisten anbefaler imidlertid at du holder deg oppdatert på Nettsiden regelmessig for å være oppmerksom på eventuelle endringer i Medlemsvilkårene. Den mest oppdaterte versjonen av vilkårene og betingelsene er alltid tilgjengelig på nettstedet.

9. Kontrakt og oppsigelse

Medlemskap i kundeklubben er gyldig inntil videre. Som medlem har du rett til å si opp medlemskapet ditt når som helst ved å kontakte oss. Gymgrossisten har rett til å si opp medlemskapet dersom det siste registrerte kjøpet ble gjort for mer enn trettiseks (36) måneder siden eller hvis medlemskapet er innvilget på grunnlag av søknad med feil opplysninger. I tillegg har Gymgrossisten rett til å si opp et medlemskap når som helst med tretti (30) dagers varsel. Etter opphør av medlemskap behandler Gymgrossisten dine personopplysninger i samsvar med det som fremgår av Gymgrossistens personvernerklæring.

10. Informasjon og spørsmål

I tillegg til disse vilkårene og betingelsene, gjelder våre generelle vilkår og betingelser, vilkår og betingelser for betaling, personvernerklæring, leveringsvilkår, vilkår for uttak, retur og bytte og andre vilkår og betingelser som er tilgjengelige på nettstedet fra tid til annen. 

Hvis du har spørsmål angående disse vilkårene eller kundeklubben, kan du kontakte Gymgrossistens kundeservice.

11. Gjeldende lov og tvister

Tvister skal først og fremst løses ved gjensidig avtale etter diskusjon med Gymgrossistens kundeservice. Hvis tvisten ikke kan løses etter med Gymgrossistens kundeservice, kan du henvende deg til ARN (Allmänna reklamationsnämnden, ARN Box 174 101 23 Stockholm) som du finner mer informasjon om på www.arn.se. Du kan også sende inn en klage direkte online via EU-kommisjonens plattform for tvistemegling, som du finner via følgende lenke https://ec.europa.eu/consumers/odr. Hvis du sender inn en klage via denne plattformen, vil saken din automatisk bli videresendt til det aktuelle nasjonalt ansvarlige tvisteløsningsorganet. Dette tvisteløsningsorganet kontakter oss deretter og prøver å løse tvisten uten å involvere domstolene. Ved tvist følger Gymgrossisten avgjørelsen fra ARN eller et tilsvarende tvisteløsningsorgan.

Enhver tvist angående tolkningen eller anvendelsen av disse vilkårene og betingelsene skal tolkes i samsvar med svensk lov og til slutt avgjøres av en generell domstol, ved Stockholms tingrett.

Disse vilkårene gjelder inntil videre fra 12 februar 2025