×

Velkommen til Gymgrossisten!

0 0 kr
  • Fri fraktover 500:-
  • Gratis Retur
  • Prisløfte
  • Bonusprodukter

Sections

×

    Ytelse

    Uansett hvilken prestasjonskategori du mener du tilhører, finnes det flere produkter som kan ta treningen din til neste nivå!

    Enten du er en hobbyidrettsutøver eller en eliteidrettsutøver, og uansett hvilken trening du foretrekker, er ytelse og resultater noe som i stor grad kan bli påvirket av hva du spiser. Å trene målrettet og kontinuerlig er selvsagt alfa og omega, men hvis man vil få ut det der lille ekstra, kreves det også at man er nøye med kosten. En veltrent, velbefinnende og velfungerende kropp kan lett sammenlignes med en finjustert motor. Det kreves riktig type drivstoff for å kunne levere maksimalt.

    Spis ordentlig

    Når du spiser er individuelt, men eksperter bruker å si at man bør spise ca 1,5-2 timer innen trening og en time etter. Kort sagt skal ditt kosthold gi deg nok energi for at du skal kunne trene mye samtidig som din restitusjon skal være så optimal som mulig.

    Kosttilskudd som hjelper deg på veien

    Ordet ytelse er imidlertid et relativt subjektivt begrep, hvor betydningen av ordet og hva det innebærer kan variere fra person til person. Man kan strebe etter alt fra å bli raskere og sterkere til å få en bedre utholdenhet. Uansett hvilken ytelseskategori du mener du tilhører, finnes det produkter som kan ta treningen din til neste nivå!

    For de som ønsker å løfte tyngre finnes kreatin, f.eks. i den hurtigvirkende formen Kre-alkalyn, som er bevist å ha en prestasjonsøkende effekt ved intensiv repetitiv trening som utføres under en korte perioder. For de som ønsker å orke å trene lenger, finnes beta-alanin, som øker karnosinet i musklene, noe som forhindrer melkesyre og bidrar til økt muskelutholdenhet.

    Det finnes også stoffer med bredere egenskaper som er gunstige for alle typer prestasjon. Noen eksempler på dette er koffein og BCAA som gir økt fokus og redusert mental trøtthet, samt arginin og agmatin som utvider blodkarene, noe som øker tilgangen på oksygen og viktige næringsstoffer til arbeidende muskler.

    Beleilig nok er det kombinasjonsprodukter som kombinerer alle disse ingrediensene og egenskapene. De er vanligvis kjent som PWO (pre-workout), og som navnet antyder tas disse før trening for maksimal effekt.

    Filter

    Varemerke
    Vis mer + Vis mindre -
    Bruksområde
    Vis mer + Vis mindre -
    Form
    Vis mer + Vis mindre -
    Størrelse
    Vis mer + Vis mindre -
    Tidspunkt for bruk
    Vis mer + Vis mindre -

    7 produkter

    per side

    7 produkter