×

Velkommen til Gymgrossisten!

0 0 kr
  • Fri fraktover 500:-
  • Gratis Retur
  • Prisløfte
  • Bonusprodukter

Sections

×

    Trening er et omdiskutert tema og det finnes mye å tenke på. Men hvordan kommer man i gang? Pontus Koskelainen, junior verdensmester i Men’s Physique, gir sine beste tips på hvordan man bygger opp en holdbar treningsrutine.

    – Trening er ingen quick-fix. Det er en langsiktig satsning som krever ettertanke. Man kan ta utgangspunkt i tre grunnpilarer: Motivasjon, ydmykhet og kunnskap.

    Hva man motiveres av er i stor grad individuelt. For de fleste er det viktig å sette opp realistiske mål og delmål. Man trenger også å finne en treningsform man selv synes er gøy.

    Kjøp Vektraspakken med 3 fettforbrennende produkter som effektivt samarbeider for et raskt vekttap - Nå 30% rabatt!

    – Prøv å gjøre treningen til en rutine, sier Pontus. Ta hensyn til hverdagen din og hva som passer best. Kanskje er det lunsj- eller morgentrening som passer best for deg?

    Foruten motivasjon er det viktig å være ydmyk. Det er ikke alltid en selvfølgelighet hvordan eller hva man skal trene. Derfor kan det være bra å ta hjelp av noen andre om det trengs, for eksempel en personlig trener.

    – Jeg får fortsatt hjelp med kost og trening fra min coach, Niro de la Rua. Pass også på at du ikke starter for hardt, om du gjør det er det lett å skade seg eller gi opp for tidlig.

    Inger blir eksperter med en gang og derfor er det viktig å skaffe seg mye kunnskap. Det er for eksempel viktig med riktig kost. Mange mener at kostholdet står for 80 prosent av treningsresultatet og treningen 20 prosent. Derfor kan kosttilskudd hjelpe, ettersom det kompletterer kosten med viktige næringsstoffer.

    – Jeg tar Whey-80 etter alle mine treningsøkter for å få i meg ekstra protein. Før mine konkurranser velger jeg Whey-100 isteden, som er et renere proteinpulver. Jeg tar også multivitamintilskudd daglig for å sikre mitt næringsinntak.

    Anbefalte produkter

    FLERE TIPS FOR TRENINGEN

    10 regler for å bygge muskler
    Topp 5 underarmsøvelser
    Markløft – hvorfor alle bør gjøre det!