×

Velkommen til Gymgrossisten!

0 0 kr
  • Fri fraktover 500:-
  • Gratis Retur
  • Prisløfte
  • Bonusprodukter

Sections

×
    KOMPLETT TRENING MED SKLZ

    KOMPLETT TRENING MED SKLZ

     

    Trening på reisen, trening utendørs, trening hjemme - se disse øvelsene med produkter fra SKLZ som er enkle å ta med seg. Astrid Svensli fra Team Gymgrossisten Elite viser øvelser.​

     


    DIPS MED SANDBAG

    Plasser sandsekken i fanget og plasser hendene på en høyde med rake armer. Senk deg ned til albuene er i 90 grader, og heis deg opp til du har strake armer igjen. For å gjøre øvelsen vanskeligere kan du også ha føttene på en høyde som vist på bildet. 

     


    PUSH UPS I HJUL

    Disse hjulene gjør push upsene mer ustabile og dermed mer vanskelig. De utfordrer mer av mage og stabilitet, og er derfor en effektiv måte å å trene mer enn bare bryst og triceps. 

     


    KNEBØY MED SANDBAG

    Legg sandsekken på øvre del av ryggen. Stå med føttene i hoftebredde og gå ned i minst 90 grader. Pass på at ryggen er rett og at du går ned med "rompa ut". Trykk ifra med hælene og gå opp til startposisjonen. 

     


    STÅENDE PULLDOWN MED STRIKK

    Sett fast en gummistrikk med en vegg i ca hodehøyde og ta noen steg tilbake til du føler at du har motstand som passer deg. Start med hendene rett fremfor deg og trekk de ned mot hoftene. Du skal kjenne det i ryggen ved latsen. 

     


    RUSSIAN TWIST

    Bruk sandsekken fra SKLZ eller en stein som du får bra grep på. Sett deg i startposisjonen til en sit-ups, men løft føttene og hold knærne sammen. Vend overkroppen og før over sandsekken fra side til side.

     


    GLUTEBRIDGE MED STRIKK

    Fest mini båndene rett over kneskålen og legg deg på bakken. Ha føttene på en plattform i cirka knehøyde. Hold ut knærne og løft hoftene opp i været. Ryggen skal være rak og i topposisjon skal du stramme rumpemuskelaturen godt. Senk deg sakte ned til startposisjon igjen. 

     

    Se flere produkter fra SKLZ her >> 

     

    Relevante artikler

    10 regler for å bygge muskler
    Topp 5 underarmsøvelser
    Markløft – hvorfor alle bør gjøre det!