×

Velkommen til Gymgrossisten!

0 0 kr
  • Fri fraktover 500:-
  • Gratis Retur
  • Prisløfte
  • Bonusprodukter

Sections

×
    Fra sofaen til treningsstudioet

    Fra sofaen til treningsstudioet

    Er du en av mange som bestemte seg for å ta tak i treningen, men synes det vanskelig å komme i gang? Her er 5 tips på hvordan du får deg opp fra sofaen og til treningsstudioet.

    Det mest vanlige nyttårsfortsettet må være å begynne å trene. Men det er ofte lettere sagt enn gjort. Derfor har vi satt sammen fem tips på hvordan du enkelt kan forlate sofaen til fordel for benkpress.

     

    1. Skaff deg en treningskompisDelt glede er dobbel glede - finn en venn å trene med! I tillegg til å få noen å dele de mange positive erfaringer med det er også mye vanskeligere å hoppe over en økt hvis du kjenner noen venter på deg på treningsstudioet.

     

    2. Finn inspirasjonAlle kan finne inspirasjon fra noen. Enten det er fra noen som løfter tungt, ser bra ut, har gjort en stor transformasjon eller bare ha en god holdning til livet spiller ingen rolle. Så lenge personen fungerer som en daglig påminnelse på at det til slutt vil være verdt det, er han eller hun en god kilde til inspirasjon.

     

    3. Feir dine fremgangerMotivere deg selv ved å bestemme at du og din treningskompis skal feire når du har oppnådd ett av målene dine. Feiringen i dette tilfellet kan være hva som helst. Gå på spa, en god restaurant eller shoppingspree. Du vet best hva som ville gi deg en ekstra push mot dine mål.

     

    4. Vær ikke redd for smerteÅ holde seg borte fra treningsstudioet i frykt for at det vil være smertefullt er alt annet enn uvanlig, men slipp den tanken.
    For det første; tusenvis av mennesker trener regelmessig. Hvis de kan gjøre det, kan du gjøre det også. For det andre; husk at melkesyre og stølhet på ingen måte er farlig selv om det er ikke behagelig. Faktisk er det det motsatte av farlig og noe som i det lange løp vil gjøre deg sterkere.

     

    5. planlegg din treningIkke kom til gymmet bare å gå løs på apparatene og vektene uten å vite hva du skal gjøre. Planlegg treningsøktene dine på forhånd slik at du er helt sikker på hvordan økten skal se slik ut når du kommer på treningsstudioet . På den måten får du maksimalt ut av hvert minutt du er der.

    Relevante artikler

    10 regler for å bygge muskler
    Topp 5 underarmsøvelser
    Markløft – hvorfor alle bør gjøre det!