×

Velkommen til Gymgrossisten!

0 0 kr
  • Fri fraktover 500:-
  • Gratis Retur
  • Prisløfte
  • Bonusprodukter

Sections

×

    Å bygge muskler

    Hard, variert trening og et bevisst kosthold under en så lang og konsekvent tidsperiode som mulig er nøkkelen.

    Faste og definerte muskler. Synlige magemuskler. Steinharde biceps. I tillegg til den utvilsomme trivselen en sunn livsstil og sterk, atletisk fysikk fører med seg, har hard trening også den tilfredsstillende effekten at kroppen formes og skulptureres på en måte som de fleste synes er mer eller mindre attraktivt. Derfor er målet å oppnå økt muskelmasse og veldefinert muskulatur en av de mest vanlige grunnene til å velge en livsstil i treningens tegn.

    Å bygge en solid kvalitetsmuskelmasse er ikke lett, noe som absolutt er en medvirkende faktor til hvorfor det er et ønskelig mål å ha. 

    Spis for å bygge muskler

    Hard, variert trening og et bevisst kosthold under en så lang og konsekvent tidsperiode som mulig, er nøkkelen til å kontinuerlig øke muskelmassen. At en stor del av din suksess avhenger av næringsinntaket er ingen hemmelighet, og det gjelder å finne en balanse som stimulerer muskelvekst og forhindrer muskelnedbrytning uten å øke for mye i fettmasse eller tape muskelmengde.

    Timingen av inntaket er også svært viktig. Det anbefales å spise omtrent hver tredje time for optimal vekst. Proteiner, karbohydrater og fett er alle hjørnesteiner for muskelbyggingen din, og bør fordeles på en konsekvent og balansert måte i kostholdet ditt.

    Kosttilskudd for maksimal muskelvekst

    Men det er en stor kunst å lykkes i å få i seg riktig mengde av riktig stoff og kan av mange oppfattes som vanskelig å få til i kombinasjon med en hektisk hverdag. Her fyller de utvalgte kosttilskuddene nedenfor sin funksjon, da de i stor grad kan forenkle opptaket ditt og mulighetene for et optimalt næringsinntak.

    Proteintilskudd er en effektiv, rimelig og enkel måte å få i seg den riktige mengden proteiner på som du bør innta for å vokse. Formatet er praktisk med både pulver og barer. Enkelt å oppbevare, lett å ta..

    Grenede aminosyrer, BCAA, stimulerer proteinsyntesen din og hindrer nedbrytning av musklene på beste mulige måte. Kreatin i både langsom og rask fungerende form forbedrer treningsytelsen samt restituering. Som en ekstra boost til måltidene dine er det også oppført hormonstimulerende muskeløkere og enkelte aminosyrer med ekstra høy stimulering av muskeloppbyggingen.

    Trening for å bli sterkere

    At man må trene hardt for å bygge muskler er det ingen som har gått glipp av. Hvordan treningen bør se ut er det derimot mange delte meninger om.

    I grunn og bunn er det viktigste at man finner noe som man holder seg til. Å hoppe fra treningsprogram hver uke er kontraproduktivt. Treningsprogrammet bør være tungt, øke i belastning og variere antall repetisjoner og set under ulike perioder.

    Filter

    Varemerke
    Vis mer + Vis mindre -
    kjønn
    Vis mer + Vis mindre -
    Bruksområde
    Vis mer + Vis mindre -
    Diett
    Vis mer + Vis mindre -
    Form
    Vis mer + Vis mindre -
    Størrelse
    Vis mer + Vis mindre -
    Tidspunkt for bruk
    Vis mer + Vis mindre -

    21 produkter

    per side

    21 produkter