×

Velkommen til Gymgrossisten!

0 0 kr
  • Fri fraktover 500:-
  • Gratis Retur
  • Prisløfte
  • Bonusprodukter

Sections

×

    Angrerett, reklamasjon og bytter

    Ved kjøp av varer hos Gymgrossisten gjelder alltid 14 dagers angrerett fra du har mottatt varen. Registrer ditt bytte/angrekjøp via Min Side eller kontakt kundeservice som hjelper deg. Observer at ved bytte så gjør du selv en ny bestilling på det nye produktet. Nye bestillinger legges mot det dagsaktuelle priset på nettsiden. Priser kan ikke korrigeres i etterkant. 

    Retur eller bytte 

    Registrer din retur eller bytte på din kundekonto. Slik gjør du en retur eller bytte hos Gymgrossisten:

    1. For å returnere en eller flere produkter registrerer du en retur ved å logge inn på din kundekonto og går til ”Mine bestillinger”.
    2. Velg aktuell order og klikk videre på ”Opprett retur/reklamasjon”. 
    3. Registrer den eller de produktene du ønsker å returnere.
    4. Når du har registrert din retur får du en link til din returfraktseddel som du skriver ut. Returfraktseddelen finner du under din kundekonto –> ”mine returer”, klikk deretter på ”Vis” for å se linken til utskriften. Det eneste du behøver er å gjøre er å skrive ut returfraktseddelen. 
    5. Om du ønsker å bytte produktet får du en link etter din registrering som du bruker for å lage din byttesbestilling. 
    6. Fest returfraktseddelen på pakken og lever til nærmeste postkontor/ombud. 
    7. Når vi har mottatt og registrert dine produkter hos oss så vil en tilbakebetaling/kredittering av faktura skje.
    8. Gymgrossisten står for portokostnaden av din retur/bytte. Gymgrossisten har ingen mulighet til å i etterkant erstatte kostnader for returfrakt. 
    9. Om du ikke har en kundekonto registrert hos Gymgrossisten kan du via ”Bestillinger & returer” registrere din retur. Angi ordernummer og postnummer for å registrere din retur.

    Returretten gjelder ikke for følgende type av produkter:

    • varer med brutt forsegling eller ødelagt emballasje;
    • varer som raskt kan forverres eller bli for gamle;
    • elektronikk: in-ear hodetelefoner samt øvrige hodetelefoner med brutt forsegling;
    • intimprodukter;
    • produkter med spesielle vilkår.

    Tilbakebetaling

    Så snart du har mottatt en returbekreftelse på e-post starter prosedyren for din tilbakebetaling. 

    Betalingskort

    3-5 bankdagar. Tilbakebetalingen skjer til samme kort som bruktes ved kjøp. 

    Direktbetalning

    3-5 bankdagar. Tilbakebetalingen skjer til samme konto som bruktes ved kjøp. 

    Qliro faktura

    Så snart vi har mottatt og registrert din retur så kontakter vi Qliro slik at de korrigerer fakturaen, alternativt gjør en tilbakebetaling til deg. De vil kontakte deg med mer informasjon. Qliro har ikke tilgang til din kontoinformasjon og du behøver å komplettere med dette.

    Qliro Konto/Delbetaling

    Så snart vi har mottatt og registrert din retur vil Qliro korrigere din faktura.

    Rabatter & Gavekort 

    Har du betalt med en rabattkode og velger å returnere vil ikke rabattkoden aktiveres på nytt. Har du betalt med gavekort og velger å returnere vil saldo på din kundekonto oppdateres, og du kan utnytte disse pengene ved neste kjøp.

    Reklamasjoner

    Dersom noe er galt med produktet ditt ved levering, ber vi deg reklamere det hos oss så snart som mulig. Du må sende produktet tilbake til oss for at vi skal kunne godkjenne en reklamasjon, og vi forbeholder oss retten til å debitere for produkter som ikke returneres. Slik gjør du en reklamasjon hos Gymgrossisten.com:

    1. For å reklamere en eller flere produkter logger du inn på din kundekonto og registrerer en reklamasjon under ”Mine bestillinger”. 
    2. Velg den aktuelle bestillingen og klikk videre på ”Lag en retur/reklamasjon”.
    3. Registrer den eller de produkter som skal reklameres.
    4. Velg grunn og fyll i de obligatoriske feltene.
    5. Du mottar en bekreftelse når din reklamasjon har blitt registrert.
    6. Når vi har gransket og godkjent din reklamasjon vil vi så snart som mulig sende det reklamerte produktet til deg. 
    7. Om du har fått en feilaktig leveranse sendt til deg så henter du din returfraktseddel under din kundekonto –> ”mine returer”, klikk deretter på ”Vis” for å se linken til utskriften.
    8. Om du ikke har en kundekonto registrert hos Gymgrossisten kan du via ”Bestillinger & returer” registrere din retur. Angi ordernummer og postnummer for å registrere din reklamasjon.