×

Velkommen til Gymgrossisten!

0 0 kr
  • Fri fraktover 500:-
  • Gratis Retur
  • Prisløfte
  • Bonusprodukter

Sections

×
    TOPP 5 TILSKUDD FOR CROSSFIT

    TOPP 5 TILSKUDD FOR CROSSFIT

    Bygg styrke, få raskere restitusjon og slå personbeste på neste WOD med disse 5 kosttilskuddene. Det kan være det lille ekstra du trenger for å skinne på CrossFit Open 2017!

    Crossfit Open 2017 er her, og CrossFit-utøvere blir raskere, sterkere og mer allsidige for hvert år som går. Og da snakker vi ikke bare om topp 10 i CrossFit Games, men i hver box og over hele verden. Vil du skille deg ut i år? Tren tungt og ta tilskuddene som eliten bruker. Det kan gi deg det lille ekstra for å klare en runde til på din neste AMRAP!

    Når du trener styrkeløft eller bodybuilding handler alt om styrke eller hypotrofi. CrossFit tester din all-around fitness inkludert styrke, kraft og utholdenhet. Her er tilskuddene som elitene bruker for å prestere på topp!

     

     

    KREATIN

    Kreatin monohydrat er trolig den mest effektive tilskuddet for ytelse på markedet. Det er grundig bevist og trygt. Det er en sikker måte å øke muskelmasse og styrke samt for å orke høy intensitet. Og ikke minst er det billig!

     

    BETA-ALANINE

    Hvis du vet hva CrossFit er så vet du kanskje hva en WOD er. Disse treningsøktene er berømte for å inneholde høy intensitet og øvelser som aktiverer flere muskelgrupper.

    Her kommer beta-alanin inn. Det buffrer melkesyren og opprettholde riktig pH-balanse for optimal muskelarbeide. Tilskudd av beta-alanin optimerer nivåene av karosin og minsker ansamlinger av melkesyre i musklene under treningen, noe som øker makskapasiteten og forsinker utmattelsen.

     

    BCAA

    Uansett om du driver med CrossFit eller ikke så gjør du lurt i å ha BCAA (forgrenede aminosyrer) som en del av din kosttilskuddstabel. BCAA smaker veldig godt blandet med «kjedelig» vann og kan gjøre det lettere for deg å holde deg hydrert under dagen. Å slurke på BCAA under treningen kan også bidra til å forbedre restitusjonen og reparere etter tøffe økter.

     

    FISKEOLJE

    Den magiske oljen, fiskeoljen, er en utmerk kilde til Omega-3 fettsyrer som også hjelper din restiusjon. De to essensielle fettsyrene som man finner i fiskeolje, EPA og DHA, kan bidra til å redusere stølhet og hjelper deg å bidra et sunt hjerte og kognitiv ytelse.

     

    PROTEINPULVER

    Du kan dekke dine proteinbehov gjennom kun matvarer, men mange setter pris på enkelheten med en proteinshake. Men hva slags pulver er riktig for deg?

    Myseprotein som har et raskt opptak er bra å ta etter trening fordi det forbedrer musklenes evne til å restituere og reparere seg.

    Blandeprotein som kasein/myse derimot gjør at kroppen jobber mot muskelnedbrytning.

    Går du på paleo-diett bør du velge biffprotein eller eggprotein. Disse kommer i et mindre utvalg, men gir de samme fordelene som melkebasert protein.

    Relevante artikler